Update!

Så oerhört mycket snö! Men jag klagar inte, är det någon gång snö är rätt är det i december under julen! Jag hoppas verkligen bara att det håller sig över jul och nyår, och att det helst snöar under jul. Hade varit perfekt, men det skulle inte överraska mig om det helt plötsligt blev plus sju grader dagen innan jul och allt smälte bort.

Idag gick jag och Robin till Fadde och firade hennes födelsedag med lite presenter, och sen blev det en ruskigt god (men sjukt onyttig) tårta och smörgåstårta. Även Isa var där, och vi hade det jättemysigt. Sen åkte vi hem till Isa och Joen och var där en stund, åt och bara tjötade. Nu är jag hemma och är ganska pigg, ska ta och se en film strax. Hoppas ni alla mår bra och inte vart med om några hemskheter på grund av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0