Nyheter



Chucky gets lucky

 

Minns ni den onda dockan? Chucky? Vi har inte sett honom den senaste tiden, och de senaste filmer som han var med i var skräckkomedier, men nu är det slut på det. Chucky ska få en nystart, och man ska endast fokusera på att göra en skräckfilm av den psykopatiske dockan. Jag ser verkligen fram emot en ny version, Chucky är den enda dockan som skrämmer mig!


 

Snow Man and the Huntsman

 

Angelina Jolie kan vara aktuell för en ny version av Snövit, och man vill ha henne i rollen som den onda drottningen. Filmen ska följa jägaren som ska döda snövit – men som istället bestämmer sig för att skydda henne. Det är inte bekräftat än angående vilka skådespelare som kommer medverka, men vem passar bäst i rollen för Snövit?


 

The Dark Knight… Rises!

 

Den tredje Batmanfilmen kommer heta The Dark Knight Rises och man kommer inte att ha The Riddler som skurk. Det är nu bekräftat och klart. Titeln var lite väl billig.


Kommentarer
Postat av: Chleo

åh den här bloggen gillar jag! film! :D



haha, den där chucky ser riktigt läskig ut... har faktiskt aldrig sett honom, har han varit med i en riktig långfilm?

2011-01-20 @ 17:24:23
URL: http://chleopatra.blogg.se/
Postat av: malin

Åh det kommer nog bli asbra med BANE(!) och Anne Hathaway som catwoman tror jag ! :)

2011-04-08 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0