Update!

Nu är julen över, och snart är det nyår. Julen var som sagt inte det bästa, men nyår kan bara bli bättre! Jag jobbar till 18.00 på nyår, så det lär bli lite stressigt att komma iväg efteråt, men det ska fixa sig.
De senaste dagarna har däremot varit underbara! Har bara kopplat av och kopplat bort omvärlden, och det har behövts. Riktigt skönt! Har lärt mig lite om människans olika chakran.
Tyckte det var intressant faktiskt, en människa har sex stycken chakran och den första är rotchakran, som är i mellangärdet. Sen kommer solar plexus, som är mellan brösten fast lite längre ner och efter det kommer hjärtchakran. Lustigt nog har man en chakran i halsen också och den nästsista är i pannan ungefär, som ett tredje öga. Den sista är ovanför huvudet, som en gloria och kallas för kronchakrat.

Dessa punkter i kroppen är extra känsliga när det kommer till olika känslor och energier. Efter att ha tänkt lite kom jag fram till att min halschakran är i obalans, eftersom jag hostar mycket och det innebär att något i mitt liv är fel.  

Bortsett från detta har mitt liv varit ganska händelse och festlös, det har mest vart jobb på senare tid. På juldagen, under natten, blev det bråk i kön på Burger King när jag jobbade och stod i kassan. Det var ett riktigt stort bråk mellan ett tiotal personer och folk slog bokstavligt talat sönder varandra. Och det värsta var att en hel del folk som inte hade något med bråket att göra, som bara stod i kön eller försökte sära på de som bråkade fick stryk. Det var riktigt obehagligt och mitt i allt detta dyker en kvinna upp i min kassa och frågar, helt oberörd: "vart har du ketchup?"

Nu ska jag strax få myspysbesök och det ska bli film och mat i mängder! Hoppas ni mår bra, sov gott!
Bjuder på en sliten version av mig:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0