Update!

Idag var jag hos frisören och fräschade till håret inför nyår! Hade kameran med mig så jag passade på att ta före & efter bilder. Har även fått tag på bilder från utgången med min syster för ca 2 veckor sedan, så det blir en hel del bilder idag.
Efter klippningen fikade jag tillsammans med Bea och Robin, nu har vi fixat nytt boende inför vår vistelse i Rom, det är mer centralt och i överlag bättre. Det är bara en vecka kvar nu, innan vi drar iväg till Rom och gör Italien osäker!! Men innan det är det dags för nyår imorgon, och det spenderas hemma hos Ramin.



Före...



...och efter. Inte jättestor skillnad, men det kommer synas mer imorgon när jag plattar håret.



Min underbara frisör Julia! Hon är bäst!



Innan utgången hos min syster, Giselle. Drack vin och chilla tillsammans med Ramin. Jag langar bitchpose!



Efter en sväng på Bee bar det av till Gretas, där Giselle rockade loss på dansgolvet...



...mot allt och alla, till och med Robin.



Bea och Eff var också där, inte så smickrande bild på Bea men hon var fierce den natten!!



I väntan på våra drinkar... Det var en galet kul kväll!! Och nu var bilderna slut. Det blir middag och chill hos Ramin, med raketer och trevligt sällskap. Kommer nog inte dra vidare, jobbar dagen efter, så jag måste vara någorlunda pigg.

Gott Nytt År allesammans! Ha en underbar natt, ta hand om er och festa loss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0