Update!

Okey, helt VILD natt igår. Fast vild på fel sätt. Usch. Förfesten hos Susanna var mysig och trevlig, sen blev det Gretas och där spårade det ut - jag blev nerdrogad, tappade bort min plånbok, pengar och mobil (men hittade mobilen igen). Det är FÖRSTA gången i mitt liv jag tappar bort min plånbok, lite sorgligt, men det finns en första gång för allt (nästan allt iaf). Det var underbart att festa med Bea iaf, hon hade även lite kul på egen hand vet jag... ;)

Annars var det kul, jag drack inte mycket och spydde inte pga spriten, något som jag nästan alltid gör. Men men... Lite bilder från förfesten (tur att kameran inte försvann):




Bea, jag och Susanna...



Mikael var också där.



Det gick hett till...


Kommentarer
Postat av: Anonym

- awh du är för snäll :)

2010-12-04 @ 17:36:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha asså du spydde inte sa du? ;) Hahaha.

2010-12-04 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0