Update!

I onsdags träffade jag Robin, Patrik och Bea, vi köpte våra biljetter till Rom. Så i början av januari åker vi dit, det nya året börjas på ett bra sätt! Ska bli kul att komma bort från Sverige, även om det bara är några dagar. Vi fikade på Fröken Olsson, och det började snöa och det var hur mysigt som helst.
Efteråt drog jag till min älskling, som hade fixat en jättemysig middag med levande ljus och allt. Det var underbart att bara sitta där och äta mat och mysa medan det snöade utanför. Resten av natten spenderades med mer mys och lite serier.
Sen dess har jag tränat och träffat lite vänner, bland annat Emilia. Kul att fika med henne, det var snart två år sen! Helt sjukt, tiden går så fort! Har även beställt min vinterjacka också, längtar tills den kommer!
Igår natt jobbade jag, så jag vaknade typ för en timma sen, och inatt ska jag jobba igen. Huh... Men men, efter regn kommer solsken, för på söndag natt ska jag på Lucia Movie Night! :)
Synd dock att snön har blivit så slaskig och smält lite, trots att det tydligen ska frysa till igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0