Update!

Hela denna gånga vecka har jag varit sjuk. Riktigt förbaskat sjuk, med hosta, kroppsont och allt annat som obligatoriskt följer med när man insjuknar. Har därmed legat hemma och bara vilat, och vad gör man inte om läsa en bok eller typ se tre filmer om dagen? Jag har hunnit göra lite av allt. Igår kväll mådde jag dock så bra att jag vågade mig ut en sväng tillsammans med min syster. Hade hur kul som helst och det var riktigt lyckat. Och jag mår inte sämre idag!

Jag köpte även min nya jacka som jag beställt nu i veckan, trots att jag var äcklig och sjuk tog jag en kort trip till stan och hämtade ut den. Den är alldeles underbar med massa varm fluff, så nu i fortsättningen kommer jag förhoppningsvis inte bli sjuk när jag har på mig den jackan. Wiiie! Nu ska jag käka, och efteråt ska jag se The Town. Är riktigt pepp inför den filmen!

Bilder från gårdagen dyker upp senare i veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0