Update!

Jag är snart helt frisk, och det är underbart att vara återställd inför julen. Ikväll var jag på bio med underbara Bea, vi åt på Spice innan vi såg Fyra År Till, en svensk film som var helt okey. Underhållande och smågullig. Annars försökte jag vara ute och köpa julklappar igår, men det gick ju sådär. Insåg att det är julafton redan på fredag, och efter att ha legat hemma i en hel vecka och snorat upptäckte jag även att jag inte köpt en enda julklapp! Hurra. 

Så igår var det dags, men det enda jag köpte var en mysig, gosig och helt underbart supermjuk pläd/filt som jag ska mysa i med en bok eller så. Annars blev det inte så många julklappar. Haha, så typiskt mig att försöka köpa saker till andra med det slutar med att jag spenderar pengar på mig själv. Men men, gårdagen var inte helt bortkastad. På dagen fick jag en skön massage och ansiktsbehandling som jag verkligen längtat efter, och nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa alla julklappar imorgon. 

Efter jobbet ska jag köpa allt, och det lustiga är att jag redan vet vad alla ska ha, så det lär inte ta så lång tid med att köpa klapparna. Imorgon kväll blir det även mys med gänget som jag ska till Rom med, så nu ska jag få min skönhetssömn innan jobbet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0