Update!

I fredags uppträdde Max på Valand. Det blev en succé, större än förra gången och det var jättekul att se han igen. Älskade att han inspirerats av Britneys Circus turné. Drog dit med Bea, och lagom till insläppet började det snöa. Det var faktiskt jättemysigt, fick verkligen en försmak av julen. Synd att det var blötsnö som töat bort nu bara, hoppas på lite mer pudersnö lagom till julafton.

Lördags kväll spenderades med familj och vänner, det blev middag på Danilo (jag åt självklart lamm) och sen blev det att se Dödsrelikerna, årets mest efterlängtade film för mig. den levde upp till förväntningarna och bjöd på lysande underhållning. Hade lätt kunnat sitta där i fem timmar till och sett Del 2 direkt, men nu måste vi vänta tills juli. Gaaah!

Bilder från Valand:



Anna, Frida och jag innan spelningen...



...Bea och jag efter spelningen. Inga kort på Max, har dock filmat föreställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0