Update!

Snöstorm! Det snöade visst hela natten, och nu ser landskapet utan mig som om en jätte strött en massa mjöl överallt. Det är sååå vackert och mysigt! Det bästa är att det inte är blötsnö heller, så vi slipper all slask och skit. Däremot undrar jag hur länge snön kommer ligga kvar, för det hade varit underbart med en vit jul, med ny, fin pudersnö, till motsatsen till förra året då det bara var slask och äckel. 

Men men, jag ska snart ge mig ut i det "strålande" vädret och springa några ärenden, sen blir det att plugga en del, kanske se en film och hinna spela lite också. Sån nörd som jag är, köpte Harry Potter & Dödsrelikerna på Wii igår, och har spelat en del sen dess. Ganska underhållande spel, kul att trions röster är de verkliga skådisarnas röster. Fast egentligen vill jag inte göra något alls - bara krypa ner under en filt med något varmt att dricka och en bra bok att läsa.  


Åhléns - 699 kr

Den finns säkert att köpa till ett bättre pris i spelbutiker, men jag orkade inte leta runt. Tycker dock att Harrys kroppsspråk är smått mysko på omslaget, men ögonen diggar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0