Update!

Det var ett tag sen, men jag har haft fullt upp med hemtenta, jobb och sömn! Är klar med hemtentan, vet inte hur nöjd jag blev med helheten men det är klart iaf. Sen har jag jobbat natt i helgen och serverat fyllekäk till fulla göteborgare. Och det leder i sin tur till att jag sover bort hela dagen, så mycket tid till annat har jag inte haft. Däremot är det riktigt roligt med alla fulla idioter som kommer till jobbet och ska bråka. Att dom ska spela över, visa sig tuffa och så överlägsna när dom innerst inne är svaga som nykläckta kycklingar - och den enda anledningen till att dom håller på så är för att visa upp sig för sina vänner! "Vill du bråka? Gör upp det på Burger King Avenyn, där allt händer."
Och vad är det med alla som raggar på mig när jag står i kassorna? Tror jag fick runt 3 nummer som folk hade skrivit på kvitton och skrivit "ring mig" eller "<3" efter. Plus två andra som ville ta kort på mig. För man är ju sååå fräsch på jobbet, i den miljön! Haha.  


Första advent... Redan! Helt sjukt. Men mysigt! :) 

Kommentarer
Postat av: Binnsblog9244

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-05-05 @ 19:01:27
URL: http://binnsblog9244.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0