Update!

Igår var en helkörig dag på jobbet, vet inte varför, men hade verkligen inte lust att jobba. Men jag körde på, och när jag slutade blev det bio med Robin och Bea. Vi såg Resident Evil: Efterlife, tredje gången för mig men första gången för dom. Den var som alltid underhållande och ball i 3D. Efteråt drog vi till Vasa Viktoria och drack och tjöta, och sen blev det hemgång.

Nu sitter jag och pluggar massa, ska bli klar med min andra hemtenta tills på söndag. Inatt blir det jobb, från 22.00 till 06.00. Kommer vara helt slut imorgon, men måste gå upp relativt tidigt för att plugga. Men det bästa är att jag har skaffat mina Harry Pottter biljetter! Jag är stolt ägare av 8 biljetter till den 20 november, då jag ska se året mest efterlängtade film med familj och vänner.

Lite bilder från igår:



Robin och Bea!



Jag i julmys-format. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0