Update!

Okey, jag mår sååå illa! Fortfarande. Igår var det personalfest och trots att jag kom dit en timma försent och drog först av alla lyckades jag bli den mest fulla idioten. Jag vet inte om det berodde på att jag drack på tom mage, drack en hel shotkanna själv eller shottade X antal tequila shots, men nåt var det. Men det var en grymt kul och galen kväll! Några bilder från gårdagens festligheter:



Burger King Avenyn (bästa BK ever) folket, dock så fick inte alla plats i kameran.



Vissa unnar sig äkta päls för lönen...



...andra unnar sig shotkannor.



Sanna, Amanda och jag, minuter innan det spårade ut.



Cissi var på g!



Och så avslutar vi med mig och Bea, som för övrigt inte vaknade hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0