Update!

I måndags klippte jag mig! Blev skitnöjd med den nya frisyren, som är lite mer slapp och inte lika stylad som vanligt. Skönt för omväxlingens skull. Helgen har varit fullproppad med äventyr av olika slag. I fredags fyllde fina Anita år och det firades hemma hos henne med tårta & dryck och sen blev det utgång till Anitas absoluta favoritställe. Det var hur kul som helst och musik var grym!
Det blev inte mycket sömn mellan fredag och lördag, för klockan åtta imorse hämtade Josefine mig för en tur till Ullared, eftersom jag aldrig vart där innan. Fan vad folk var som djur! Nästan som om Ullared var deras parningszon och alla bråkade om varandra. Dock så köpte jag en hel del filmer, bland annat Sex and The City 2 och Draktränaren på Blu-Ray.
Ikväll blir det mys med film och underbart sällskap. :)

Bilder från veckans händelser:




Jag efter klippningen, med världens bästa Britney i bakgrunden.



Hemma hos Anita innan utgång...



...och i bilen på väg till staaan. Jag skrämde Anita med fejkspya. Haha.



På scenen som vanligt, Robin och Anita med Bea i bakgrunden. :)



Ullared, Martinshop. Jag tipsar om de böjbara bästsäljarna. You don't have to measure, it's all about pleasure. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0