Update!

Inget är mysigare än att sitta i min säng, med en mysig lampa och levande ljus, varm te och en massa plugg som ska göras! Kan sitta här i timtal, så länge dessa saker finns med. Tog dock en paus för en stund sedan och såg på det senaste av Desperate Housewives, men nu är jag tillbaka och gör hemtenta nummer 2 inom internationell ekonomi.

Var och tränade idag, så jag kommer ha världens träningsvärk imorgon när jag ska jobba. När jag var på träningen upptäckte jag att jag inte solat på 4 veckor nu, vilket måste vara nytt rekord för mig sen 2006. Lovade mig själv att sluta med det, och hittills har det gått bra, och JÄTTEblek har jag inte blivit direkt. Haha.

Börjar sakta men säkert gå igenom vad jag ska köpa till vem inför julafton, men jag har absolut ingen aning. Kommer inte kunna slå förra julens ambitiösa julklappsprojekt där jag bjöd min familj på tre rätters & bio (Avatar). Kanske borde hoppa över julklapparna iår, eftersom det kostade mig så mycket förra julen? Hade vart sjukt gött!

På lördag blir det Harry Potter för hela slanten. Ska se den 21.30 med familj och vänner, och innan filmen blir det restaurangbesök av något slag. Är riktigt sugen på filmen, dock så har de 40 första minuterna av den läckt ut på nätet (i riktigt dålig kvalité), så jag börjar undra. Är det PR-trick från WB. eller har filmen hamnat i fel händer? Det är första Potter-filmen som delvis läcker ut iaf. Är inte det konstigt att filmen inte fått några affischer uppsatta i busshållsplatser och på reklamskyltar? Känns som om marknadsföringen inför denna del vart lite svag, så inte konstigt att allt inte är slutsålt än. 

Nu får jag återgå till mitt mys med plugget. Natti!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0