Update!

Dagen började med träning, sen blev det en del shopping på stan. Köpte kurslitteraturen för mina kurser som börjar snart, sen blev det en del skönhetsprodukter, bland annat Dermalogicas Special Cleansing Gel. Den är riktigt bra för att få en frisk och matt hy och ska användas dagligen, morgon och kväll. Den finns i tre olika storlekatr och jag köpte den största, 525 kronor på Åhléns.



Sen var jag hemma, bytte om och laddade upp för kvällen, som spenderades på nuvarande "hängställe" som är Chez. Det blev en del öl och tjöt med härligt jobbfolk och runt tolvsnåret åkte jag hem, för att ladda upp med sömn inför dagens träning. Bilder från kvällen:



Sussi & Bea var på g...



...liksom Rooda & Carro...



...samt Mikael & jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0