Update!

Har inte skrivit så mycket på senaste, har haft en hel del saker att göra i och med att jag fyller 20 år idag. Hade en liten middag/förfest hos mig igår kväll, sen drog vi vidare till Vasa Viktoria och sist blev det Spritluckan på Park Lane. Det blev en galen natt, och jag var snabbt full. Allt som allt var det en riktigt kul kväll!

Annars har det vart en hel del filmer också, Mary & Max, Buried och Tormented. Recensionerna lär vara färdiga tills imorgon.

Lite bilder från gårdagens äventyr:



Alex & Rooda var på plats...



...likaså Andreas och Isabelle.



Min baby Anita kom också, och gjorde mig superglad!! :D



Tårta, med Fadde & Anita i bakgrunden...



...en toalettborste fick jag bland annat, av min bajsälskande Patrik. <3



På busshållsplatsen på väg ut hade vi lite tid över och tog massa kort...



Jag och min bubbi, som jag försökte supa ner men blev själv fullare. xD



Kärlek på bajspatrik...



Fulla och glada som vi var började vi ta hoppbilder... (notera Patriks FU finger)



...utan större framgång. :D



På bussen in till stan. :)



Framme på Vasa Viktoria. Det var dött men vi livade upp stället rejält. Här är jag någorlunda borta..!!



Bajspatrik & bubbi!



Inne på Park Lane, och kvällen sista kort. :)

Kommentarer
Postat av: Din Transa!

Va fin du var min älskling!

2010-10-13 @ 10:16:12
Postat av: Lavransmichelle

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 11:11:00
URL: http://lavransmichelle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0