Update!



Idag har jag vart och shoppat en del, och jag köpte Glee säsong 1 för otroliga 99 kronor! Den har knappt varit ute i handeln över en månad och redan var det sådan prissänkning! Detta fynd kan göras på Movieline.



Sen verkar det som om Alien-filmer är inne igen, det är tre kommande Alien-filmer som fåt mycket uppmärksamhet: Battle: Los Angeles, Monsters och Skyline. Den sistnämna har även fått en poster och en ny trailer, som kan ses här: http://www.rottentomatoes.com/m/skyline_2010/trailers/11117952

Kvällen avslutades med bio, det blev Eat, Pray & Love med Julia Roberts. En mysig och underbar film som fick mig på mycket bättre humör än vad jag var på innan filmen. Ska skriva recension till den strax och sen blir det serietittande, Gossip Girl & Glee väntar på den andra datorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0