Update!

Igår var det dags för min andra födelsedagsfest, för familjevänner osv. Det var lyckat och kul, och nu är det dags för en ny vecka. Imorgon blir det matsäkerhetskurs för jobbet, sen blir det jobbmöte och mot kvällen ska jag shoppa. Kanske avrundar med bio, om jag hinner. Annars är det bestämt att jag ska se The Last Airbender i 3D på onsdag. Trots att alla säger att den är sämst ska det bli intressant att se den, eftersom regissören är en av mina favoritregissörer.

Denna veckan börjar jag plugga, med start på torsdag. Ska bli kul att få lite rutin på mitt liv igen. Plus att jag ska ha en spritfri månad, minst! Jag drack senast i onsdags, och sen dess har jag lovat mig själv att inte dricka mer. Idag hade jag även Harry Potter maraton med syrran & hennes kille, vi ska bocka av alla filmer innan del 1 av Dödsrelikerna kommer på bio. Vi har bara en kvar nu!

Här är ett kort från igår, testade vit skjorta & vit slips, det blev grymt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0