Update!

Nu sitter jag på jobbat och har rast! Lite svettig, lagom mätt och sugen på en kaffe. Det har varit en lugn dag, tack vare regnet, så jag klagar inte.
Jag har köpt hela Sex And The City serien nu! Det är så många som klagat på mig eftersom jag aldrig sett ett enda avsnitt (trots att jag sett filmerna) men nu har jag fått tummen ur och köpt boxen för 299 kronor på CDON, sjukt billigt för en hel serie! Häromdagen såg jag det första avsnittet och jag känner på mig att detta blir nåt jag kommert fastna för. Ett plus är även att varje avsnitt är runt 30 minuter, vilket är kortare än de flesta andra serier.

Helgen har vart suverän! Fest på nätterna och jobb på dagarna, så man känner sig lagom duktig. Firade min underbara syster i lördags och jag ska bjuda på en bild, då vi två har som roligast:



Detta skrev jag som ni märker när jag var på jobbet, men sen kunde jag inte publicera det eftersom mitt mobila bredband la av, så nu kommer det upp istället. Är hemma efter ca 12 timmars jobb och är helt död! Ska sova och sen blir det mer jobb imorgon, men även bio och underbart sällskap på kvällen! Ser fram emot det. :) Sist men inte minst så kommer Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1 ut imorgon och den måste köpas direkt. Nu blir det sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0