Update!

De senaste dagarna har jag varit bortrest, så det är anledningen till varför inga nya recensioner dykt upp. Åkte till London över helgen och hade det riktigt bra! Det var riktigt varmt, över 30 grader och shoppingen helt underbar! Resan var som helhet väldigt lyckat och vi hade tur som bodde så otroligt centralt, på Oxford Street. Vi slapp ta tunnelbanan och kunde istället promenera runt och se stan istället.
Som väntat är Harry Potter väldigt stort i England så postern för sista delen var på många ställen redan uppsatt och jag var tvungen att dokumentera det:



En överlycklig Nader utanför en biograf.



Mitt resesällskap, Josefine, här firar vi hennes födelsedag. :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Min syster kom nyss hem ifrån London ;D Dem har ju börjat sitt firande inför något brölopp märkte du av det? :D

2011-04-27 @ 17:46:35
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0