Update!

Livet. Döden. Vad är det bästa kommer mellan dessa två punkter? Är det kärleken? Karriären?

Vad gör man när man är olycklig kär? Går man vidare ändå, eller stannar man upp?

Vad gör man efter ett förhållandes slut, håller kontakten eller raderar personen ur sitt liv?

Många frågor som surrar i mitt huvud. Mycket som jag hela tiden tvingas att tänka på, trots att jag inte vill. Jag vill inte, jag orkar inte, varför just jag?

Så kan man tänka angående allt, men händer saker och ting verkligen för en anledning? Everything happens for a reason, right?

Träning. Filmer. Vänner. Fika. Solen. Resor. Britney. Bloggen. Redigering. Saker som gör mig glad, som håller mig uppe. Mer fokus till detta - mindre energi till det negativa. Jag är stark, jag klarar det. Tänket är bland det viktigaste.

 

Sen kan man ju alltid lägga lite tid på att flumma och se överraskad ut över allt som händer i ens liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0