Update!

Denna veckan har varit fullproppad med jobb, träning och känslomässiga problem, därav jag inte skrivit så mycket. Har inte mått bra direkt, men det börjar försvinna nu. Sakta men säkert!
Inget ska få förstöra min helg, denna helgen har jag sett fram emot länge och nu ska det festas rejält. Under mars kommer jag inte kunna gå ut så mycket, mest eftersom jag & mamma ska flytta i slutet av månaden och sen i april åker jag iväg till London, med min underbara Josefine! Vi ska fira hennes födelsedag där och så smarta som vi är har vi lyckats pricka in helgen då prinsen ska gifta sig, så det kommer vara galet mycket folk där!
Trevlig helg allesammans, ses vi i vimlet? ;)

Ja, detta skrev jag i fredags innan jag klickade på "spara som utkast" istället för "publicera". Så nu får jag publicera det istället - bättre sent än aldrig, right? Hade en grymt bra helg med de allra bästa!! Nu ska jag dock inte festa mer fram till min resa till London, vilket är den 21 april. Kommer jag klara det?

Bilder från veckan & helgen:



Förfesten började redan i tisdags, då jag tog en sväng till Chez...



...tillsammans med Putte...



...och min underbara Bea!



I fredags blev det förfest innan Park Lane, här med Bea & Hampus.



Här är ett kort där alla bokstavligen är dragna och inte kan fokusera med blicken, därav alla mystiska blickar. Haha. Fler kort blev det faktiskt inte, däremot blev det några riktigt roliga filmklipp.
Nu ska jag strax se The Fighter och kanske nån film till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0