Nyheter



Ny trailer till Scream 4

 

Spana in den senaste trailern till Scream 4! Detta kan bli riktigt bra, eller riktigt dåligt… Har inte bestämt mig för vad jag känner än! Dock så är jag ett Scream-fan så denna kommer avnjutas på bio.

 

http://www.imdb.com/video/imdb/vi495032857/


 

Matrix-sagan är inte slut än

 

Nyligen bekräftade Keanu Reeves som spelade Neo i trilogin, att en fjärde och femte Matrix-film kan bli av. Syskonen Wachowski som regisserade de tre första filmerna håller just nu på att skriva ett manus till två eventuella uppföljare som ska spelas in i 3D. Reeves sa även att han återkommer i rollen som Neo, och om resten av skådespelarna gör det är oklart. Reeves lovar även att dessa två uppföljare kommer vara lika nyskapande som den första Matrix-filmen var för actiongenren. Flipp eller flopp? Jag blev ärligt talat ganska pepp nu.


Kommentarer
Postat av: Thomas Alterius

Fan va najs :O

2011-01-25 @ 00:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0