Update!

Nu är jag äntligen framför datorn och kan skriva av mig lite. Huh! Det blev lite hastigt i slutet av föra veckan, hann aldrig skriva innan vi åkte till Rom, så därför försvann jag bara lite. Men nu är jag tillbaka med massa fina bilder på Rom, som för övrigt är en av de veckraste städer jag sett i mitt liv. Så många byggnader, så mycket historia, men så fruktansvärt tråkigt folk! Jag är överraskad av hur torra italienare är.

Vädret var dock bra, som våren i Sverige, men trots det gick alla runt med halsduk, dunjackor och mössor, medan vi svettades och njöt. Det blev en hel del stadsvandring och sightseeing, och även en del utgång. Festlivet var grymt, precis som väntat och vi hade riktigt kul. Eftersom jag tog över 300 bilder tänkte jag bara ladda upp de bästa, och detta gör jag imorgon när jag är lite piggare. Tills vidare kommer lite filmnytt och även ett litet smakprov:
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0