Update!

Nu har jag bestämt mig för vilka bilder som ska visas, trots att det var ganska svårt känner jag att dessa sammanfattar resan ganska väl:



Bea & Patrik på planet. Kan tänka mig att halva passagerarna hatade dom, eftersom de hånglade, torrjuckade och använde det "fria språket" som bara den.



Jag och Robin var lugnare, fastän jag inte gillar att flyga så mycket.



Vi landade sent, och hotellet var jättemysigt. Vi åt, nanade och dagen efter gick vi på stadsvandring. Här är första skymten av Colosseum.



Gruppbild framför Colosseum! Tyckte det var RIKTIGT häftigt att se det med egna ögon, så stort och mäktigt!



Jag var hur glad som helst, plus att det var underbart att kunna gå ut i tygskor, skjorta och vårjacka!



Vi såg större delen av Rom redan under vår första dag, här är vi vid en trappa vars namn jag inte minns, men fin utsikt hade vi iaf.



Sen fotade Bea mig, hon är grym med kameran.



Vi åt på en restaurang senare mot kvällen, och efteråt drog vi ut och festade loss.



Här står vi i kön till det första utestället, Muccassassina. Tog inte med mig kameran eftersom den kan försvinna, så detta är sista kortet för den dagen. Vi hade G R Y M T kul, och Robin hade nog lite fööör kul. Dag 2 var återhämta-sig-dagen, och det blev inte mycket bilder.



Fast på kvällen drog vi ut iaf, efter att vi hade återhämtat oss. Här är Beas lilla ögonragg, men det visade sig att han flirtade med sin flickvän som stod bakom Bea...



Svettiga och slitna, men vi hade grymt kul!



Under tredje dagen bockade vi av Spanska Trappan, och även butikerna som låg på den lååånga gatan under den.



Dagen avrundades med en grymt mysig middag på en riktigt nice restaurang, och vi åt oss så feta att vi senare rullade därifrån. Här är förrätten! Italiensk mozarella is to die for!



Vi kom hem, bytta om och fräschade upp oss. Jag fick se ut som en boytoy, vilket var ganska kul. Ser dock ut att vara 12 år. Vi drog senare till ett ställe som hette Alibi och där hände riktigt smaskiga saker.



Jag connectade med allt och alla, och min mobilkamera var i högsta hugg.



Sista dagen besökte vi den ökända fontänen som var riktigt fin! Rom har i överlag fantastiska byggnader.



Mina tre pluttar!



Morgonen innan flyget hem till kalla Sverige passade vi även på att besöka Påvens ödmjuka näste, och där höll två kinesiska par på att gifta sig. Vi snackade lite skit om Påven och sen drog vi därifrån, och flög hem till kalla Sverige.

Detta var resan i väldigt stora drag, men det var riktigt lyckat och roligt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0