Update!

Nu är festhelgen med Carl & Lisa över. Vilken helg, helt galet! Igår började vi återigen på hotellet, sen bar det av till Gretas och vi avrundade natten på Park Lane. Sjukt bra natt med galet härligt folk! När man tänker efter lite, vad är det egentligen som gör en lyckad utgång? Jo, det är inte spriten, inte stället och inte musiken. Har man bra sällskap löser sig resten (även om det är plus i kanten om det andra också är bra), och så lyckligt lottad som jag är, är jag omringad av underbara människor!

Anita dök upp och förgyllde kvällen med sin utstrålning, likaså Lejla som chockade folk med sina vågade moves. Lite bilder från nattens äventyr: 

 

Carlitos fixar musik...



...medan Lisa fixade sig, så jag upptäckte att fjortisar faktiskt har grymt kul framför spegeln.



RIKTIGT kul alltså. Dock så älskar jag kortet för att båda är så flum.



Lite senare kom Robin med sitt sällskap, och sen blev det inte fler kort till slutet av natten...



...då alla befann sig på Park Lane.



Så söta! Diggar Lisas lilla hårtufs. :)

Ja, så i bild och text såg natten ut såhär, och nu är jag äntligen hemma! Ska bli så skönt att sova ett par timmar och varva ner med en film sen!

Hoppas ni alla haft en minst lika bra helg som mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0