Update!

Nu har jag precis sett på Black Swan. Vilken fantastisk film!! Portman gör nog sitt bästa spelande någonsin. Nog om filmen, och över till nyår som var för några dagar sedan! Jag har några få bilder från firandet, resten är barnförbjudna. Under tolvslaget filmade jag för fullt och det som togs upp inom ljudväg är också barnförbjudet, haha. Annars har jag jobbat för fullt sen nyår, men nu blir det några lediga dagar innan det bär av till Rom med Bea, Patrik och Robin på torsdag! :)

Här kommer lite bilder från nyår:



Att spendera nyår med massa iranier var nytt för mig... Här med festens värd, Ramin och hans vän Fatih.



Jag drog med Roodabeh, som i sin tur drog med...



...Carline och Hiba. Jag flummar rejält.



Passade även på att fira det nya året med en stor, fet cigg. Just the way i like it.



Jag fick även dit underbara Bea, som kryddade till kvällen med sin närvaro.

Dessa var bilderna, och nu ska jag strax nana, så blir det en fin recension till Black Swan inför imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg Black Swan för ett par veckor sedan, den är verkligen JÄTTEbra, så jag såg den igen igår. ^^ Din blogg är verkligen nice, keep up the good work.

2011-01-03 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0