Update!

God morgon gott folk! Hoppas ni alla har sovit gott, och att natten inte var för hård mot er. ;) Själv har jag kommit hem från jobbet och en mysig morgonfika, så nu är jag jättetrött. Sängen har aldrig sett skönare ut! Tänkte bjuda på lite mer Britney idag, hon har fotograferats för OUT-tidningen i USA som först och främst riktar sig mot homosexuella och deras rättigheter. Till dessa bilder har han även intervjuats, och allt kan ses & läsas på Britneys Facebook-sida.

Måste bara få dela med mig av mina två favoritbilder från fotograferingen:



Ganska udda bild, but there's something about it.



Britney som vi är vana att se henne, avklädd och sexig, det hon är bäst på!

Som sagt kan resten av bilderna & intervjun ses på hennes Facebook-sida. Håll även utkik efter hennes kommande album Femme Fatale, som kommer den 25:e mars. Har redan klassats som hennes bästa verk, men även årets partyalbum! Japp, jag är big-time Britneylover.

Nu blir det sömn i några timmar innan jag sätter igång med lördagens äventyr. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0