Update!

Jag har varit dålig på att uppdatera den senaste veckan, men jag har faktiskt en riktigt bra anledning! Jag befinner mig just nu mitt upp i en flytt som äger rum till helgen. Som om det inte vore nog har jag varit fullt upptagen med jobbet och träningen, så det har blivit över ytterst lite tid för filmtittandet. 
Jag uppdaterar en del med filmrecensioner och nyheter imorgon, och gott nytt år på alla iranier! Japp, ifall ni inte visste det har det nya året varat i strax 4 timmar. :) 
Kan passa på att slänga upp några bilder från förra veckans iraniefödelsedag som jag var på:



Jag & Fatih.



Födelsedagsbarnet Ramin!



Jag & Mona.

Var en grymt kul kväll som slutade helt oväntat, men det är alltid roligaste när man går på impuls! Ska försöka pressa in lite festligheter till kommande helg också, trots flytten. Kommer bli tufft!
Nu blir det sängen, ska upp om några timmar för att träna & sola. Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0