Update!

Nu känner jag att det är dags för en ny uppdatering! Vad har jag gjort senaste tiden? Jobbat, tränat och varit med vänner, som vanligt. Däremot känner jag verkligen för sommarväder snart, just nu ösregnar det utanför fönstret. När ska det bli 3-6 veckors bra väder, med mild luft och strålande sol? Det är just dessa veckor som man ser fram emot under hela året.
I helgen festades det till rejält! Fredag, lördag och söndag blev utenätter och jag tänkte bjuda på lite bilder ifrån lördags, då vi var på förfest hos Robin innan vi drog vidare till stan och mötte på min underbara Roodabeh, och festade loss på Apartement innan vi drog vidare till Gretas:



Med Bea och Patrik på bussen på väg till Robin.



Robin & jag, men dom sjukt goda välkomstdrinkarna! :9



Vart ska vi?



Mina tjejer!



Efter flera timmars dansande, svettigt och riktigt härligt!

Det var en underbar natt och till helgen ska det bli ännu mer festande, men nu i Stockholm! Ska träffa mina underbara kusiner och goa vänner så det ser jag verkligen fram emot. Antar att det inte kommer bli så värst mycket bloggande under den perioden, men vi får se.

Sist men inte minst uppträdde Britney & Rihanna tillsammans häromdagen på Billboard Awards till S&M. Uppträdandet öppnade upp hela galan och sista numret stod Britney för där med, tillsammans med Nicki Minaj.



HÄR kan man se framträdandet. Snacka om att jag är ännu mer peppad inför Britneys kommande turné, som i dagsläget bara är en USA-turné, men förhoppningsvis förlängs den och hon åker runt hela världen. Jaja, nu ska jag sluta dagdrömma och kila ner i sängen, för imorgon blir det jobb! Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0