Update!

Well, känner att det är dags för en liten update, var så länge sedan sist. Jag har nu flyttat från Göteborg till Örebro för att studera film, läser nu mitt första år av tre och efteråt kommer jag troligen åka utomlands för att fortsätta studera det. Har kollat upp lite skolor som jag har som alternativ, men väljer inget än tills det är dags. Har redan hur mycket som helst att plugga och det är just därför bloggen inte uppdaterats så bra på senare tid. Har även lyckats få eget ställe nu i Örebro så jag är riktigt taggad då jag får flytta i november! :)

Är i Göteborg nu över helgen och igår kilade jag och några vänner ut för att uppleva det ack så förutsägbara nattlivet:  



Bjuder på en enda bild, Michelle och jag innan vi drog ut på dansgolvet och släppte loss...

Inom den närmsta framtiden kommer recensioner på Transformers 3, The Way Back och The Lincoln Lawyer att dyka upp så se till att hålla utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0